Äckliga lapp-jävel

Haha, jag måste egentligen börja med att berätta om den oerhört häftiga & roliga presenten jag fick idag...

Parkeringsböter!

Jävla dret ärrä. Men som tur var så var det bara på 200 spänn, men töligt för det.
Egentligen så skulle ni ju fått se kort på lapp-jäveln, men jag märker nu att digitalkameran verkar vara glömd hos Fredrik & USB-kabeln till mobilen kan jag inte hitta heller.
Så ni får föreställa er.
Ni kan ju även tänka er hur pigg jag blev när jag gick ut till bilen, det duggregnade lite lätt, jag hade verkligen ingen lust att åka & jag möts av en jävla lapp på rutan.
Har jag aldrig varit trött förut, så blev jag det fanimej då! ^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0