Egentligen så borde jag ju sova

Jora, nu sitter jag här igen & just nu är klockan 02:00, exakt.
När jag väl lagt mig så var jag inte trött längre, förbannat roligt måste jag säga.
Sitter här nu & spelar poker & glor på Youtube-klipp med Fredrik & Filip.
Så jävla underbar humor så det är bannemej inte klokt! =D

Haha.

Öhhh.
Vet inte riktigt vad mer jag ska säga faktiskt.

Sitter & glor igenom lite gamla bilder.
Fan vad mycket skoj det har blivit egentligen ^

Jag gillar ju den här :

image63 Senaste nyårsafton, i Solbacka. Vicken jävla kväll!

Nee. Jag driter nog i det här nu.
Borde göra något vettigare, men vet inte vad.
Får väl lägga mig i sängen & fundera lite över livets mening eller nått annat spännande.
Eller så sitter jag helt enkelt kvar & skrattar i min ensamhet & Fredrik & Filip! =D

Du är fin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0