Godmorgon, Godmiddag & HEJ!

Nu jävlar får jag nog ta mig i kragen vad det gäller bloggandet alltså, det här funkar ju inte...
Skärpning på mig, återigen!

Nåja.
Är ledig från Nygård denna vecka.
Skulle vart iväg på Das Boot, men p.g.a. vissa omständigheter så dret jag i det istället.
Förbannat ledsamt, men vad gör man inte?
Pedda ska iallafall ta en öl för mig & lyssna extra på Mustasch =D
Så jag hoppas ni får roligt ^

Får väl se vad som händer idag.
Vet att jag måste till Apoteket iallafall.
Så ska det väl städas eller nått.
Nu blire Peggle =D

Kommentarer
Postat av: Matte

Du följde inte med p.g.a att du skulle till ditt ex istället:( Men fan va kul vi hade!! :D

2007-12-08 @ 17:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0