& här sitter jag nu

Väntan är det just nu - väntan på att hämta mina kära föräldrar, Anders & Malin.
De är nämligen hos Lena & Håkan på förlovningsfest!
Blev sjukt glad när jag fick höra det, Lena tycker jag nämligen om riktigt mycket.
Bara att vänta på nästa steg nu då ;)

Vad har hänt idag då?
Mjo, tråkiga liv som vi har, så stack jag, Icky & kommendant till Filipstad av alla ställen.
Köpten en klädtrasa & så blev vi hungriga. Dock så var inte sugna på pizza, hör & häpna!
Så vi gjorde oss väl väldiga & åkte till något värdshus, beställde mat & väntade...
MEN FY FAN!
Min korv stroganoff var fan inte värd att kallas stroganoff & inte var den värd de pengarna heller.
Underbart jävla pess smakade det.
Så vi gick in på Statoil för att köpa nått annat gôtt - men där vare ju jämt svindyrt, påslag under mellandagarna & det blev ingen större shopping där.
Dret ärrä.
Men vi hade en trevlig stund, as always.

Måste även leta upp min sladd till kameran imorgon, så jag kan börja lägga in lite bilder här igen.
Fast just nu orkar jag inte.
Ska vända på fåtöljen här & slänga ögonen på Grattis Världen - Fredrik & Filip är bra ^


Kommentarer
Postat av: Jossi

det vet du jag gör :)

2007-12-29 @ 17:34:09
URL: http://josefinestrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0