Här vare Natur A för hela slanten!

Jao. Nu har BF3 (den del av oss som är här) Natur A för fan!
Grupparbete som gäller - Jag, Jessica, Sara & Kalle ska göra ett arbete om biomassa.
Kommer bli så jävla braa!
& tur äre att Jessica tycker om mig så jävla mycke:

Hon skickade SMS imorse & frågade om jag kunde gå in på Hydro innan skolan & köpa cigaretter, eftersom jag började senare än henne & hon är lat.
Så självklart, som den underbara & superperfekta vän jag är, åker jag dit & utför det jag ska.
Kommer till skolan, går in till lektionen & Jessica utbrister:
- Var du in på Hydro då?! NEJ, DET VAR DU INTE!
& jag hann inte ens svara, så fick väl tillägga efter utskällningen att jag visst varit där.
Kul ärrä, älskad känner jag mig! :P

& igår var vi ju i stan & julhandlade.
Mysigt värre var det!
Fick tag i alla julklappar faktiskt, förutom till Fredrik.
Dock så har jag kommit på vad han ska få nu, tror det kommer bli förbannat bra :D
Min vackra kärlek de ^

Men egentligen så ska jag nog sluta nu

Kommentarer
Postat av: Jessica

Du ska veta att ciggen var uppskattade :) Tack ! Å du vet att jag verkligen tkr om dig, fetbarn

2007-12-24 @ 21:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0