Hektiska måndag!

Det vill jag då lova, att idag har det varit fullt upp.
Min ängel ringde vid 13:30 (då jag faktiskt fortfarande låg i sängen, dum dum...) & sa att det var Lucia-träning i kyrkan vid 14. Så då var det la bara att hoppa upp, ta en dusch & dra på sig lite trasor & sticka iväg för lite skönsång xD

Där meddelade Tina att vi var tvungna att åka till Eksons för att hämta våra tomtekläimage64nningar idag, så direkt efter träningen, vid 16, stack vi. Fast först köpte vi baguetter & hämtade pengar hos mig ^
Så vare raka vägen till Munkfors! Förbannat töligt väder att köra i, men det gick. Köpte klänningarna.

 Färden gick sedan vidare till Lerins, där pappas födelsedagspresent inhandlades (GRATTIS, JAG ÄLSKAR DIG) & sen in på Mia's för att köpa en lite sen present åt Moa.
Min käre far fick en halsduk & handskar, ungefär det enda han behövde ^ Årets dyraste jävla handskar! =P
& älskade syster fick ett par jeans, ett par andra byxor, en nalle med läppglans & en ring. Älskar min lilla ögonsten så oerhört [v]

Sen drog vi hemåt, släppte av Tina & Madde, direkt iväg mot KKH - & vid 18:45 började Moas luciatåg! Var så fint så =)
Efter detta drog jag till Mattias för att hämta pokergrejjerna...
Hem, åt mat & tårta & NU sitter jag här, första lugna stunden på hela dagen typ =P


This is how klänningen
såg ut ^


image65

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0