Jag listar ;)

Woho!
Nu får ni veta lite mer igen ;)

UTSEENDE
[x] Ibland tycker jag att jag är ful. (det tycker väl alla ibland?)
[x] Jag blir lätt brun. (Oh yes, det kommer från morsan ^)
[  ] Jag skulle vilja att mitt hår var av en annan färg. (Nöjd med den jag har nu faktiskt)
[  ] Jag har vänner som aldrig har sett min naturliga hårfärg. (Nähära :D)
[  ] Jag har en tatuering. (Men inom en snar framtid ^)
[x] Jag har haft/har tandställning. (Ja, jag hade den. Ja, idag är jag glad att jag hade den) 
[  ] Jag har glasögon/linser. (Behövs inte här :D)
[  ] Jag skulle kunna plastikoperera mig. (Inte som jag känner idag iallafall)
[x] En helt okänd person har sagt att jag är snygg. (Det har hänt)
[  ] Jag har mer än två piercingar. (Icke sa Nicke)
[x] Jag har fräknar. (Direkt jag får lite sol i ansiktet så kommer de fram xD)


EGENSKAPER
[x] Jag är omtänksam. (Jodå, det tycker jag)
[x] Jag är generös. (Det vill jag nog också tycka) 
[  ] Jag har lätt för att bli svartsjuk. (Hatar't)
[  ] Jag är snål. - Det beror allt på. (Tror inte det?)
[x] Jag är fåfäng. (Fråga Jocke ;)


FAMILJ
[x]
Jag har svurit åt mina föräldrar. (Någon som inte har det?)
[  ] Jag har rymt hemifrån. (Trivs så bra där så, varför rymma? :D)
[  ] Jag har blivit utslängd hemifrån. (Inte det heller)
[  ] Jag har minst ett halvsyskon. (2 hela däremot ^,)
[x] Mina biologiska föräldrar är ihop. (& det är jag superglad för =)
[  ] Jag har ett syskon som är under ett år gammal. (Den minsta är nyss fyllda 8, min ögonsten!)
[x] Jag vill ha barn nån dag. (Vem fan vill inte ha några mini-Malin kring benen?! ;D)


SKAMLIGHETER
[  ] Jag har sagt "lol" i en riktig diskussion. (Haha, så illa är det inte ^)
[x] Jag kan fortfarande börja gråta av Disneyfilmer. (Jag säger bara en sak: Lejonkungen)
[x] Jag har fört konstiga grisljud när jag skrattat. (Det är charmigt de ;)
[x] Jag har gråtit av skratt. (Händer rätt ofta :D)
[  ] Jag har skrattat tills någon form av dricka har kommit ut ur näsan. (Inte vad jag minns iallafall)
[x]  Mina byxor har gått sönder på en offentlig plats. (I skolan, slutet på 9:an. Men det är bara att skratta åt de :D)


EFARENHETER
[  ] Jag har tappat bort mig i min hemstad. (Vad tror du - Jag bor i Hagfors...)
[  ] Jag har sett en fallande stjärna. (Tråkigt nog inte)
[x] Jag har tryckt på alla knappar i en hiss. (Självklart, knappar är kul ;D)
[  ] Jag har sparkat en kille mellan benen. (Minns inte iallafall)
[x] Jag har lekt sanning eller konsekvens. (Jao, men det var länge sen nu)
[x] Jag har druckit en hel liter mjölk på en timme. (LÄTT! Mjölk är ju dretgôtt!)
[x] Jag har medverkat i ett skådespel. (I skolan dock, men ändå ;)
[x] Jag har träffat någon från internet i det verkliga livet. (Fler än 1 det ^)
[x] Jag har fångat en snöflinga på min tunga. (Alla har vi varit barn)
[x] Jag har suttit på ett tak på natten. (Back in the old times ôm en säger, med Emilia)


FÖRHÅLLANDEN
[  ] Jag har varit på en blind date. (Här blind-dejtös dä ittna!)
[  ] Jag har blivit dumpad oftare än jag själv har varit den som dumpar. (Jag tror inte det du)
[x] Jag saknar någon/några just nu. (Lätt att man känner saknad när man sitter ensam så här) 
[  ] Jag är rädd för att bli övergiven. (De jag har, har jag <3)
[x] Jag har varit kär i någon som inte var kär i mig. (It has happened)
[  ] Jag har sagt att jag älskade någon och ljugit. (Det är väl jävla dumt?)
[  ] Jag har sagt att jag inte älskade någon och ljugit. (Det är väl också dumt?)


ÄRLIGHET
[x] Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra. (Det har jag)
[x] Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra. (Det har jag också)
[x] Jag har smugit ut utan lov. (Det har jag också)
[x] Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar. (Det har också hänt)
[  ] Jag har en hemlighet som ingen vet. (Det tror jag nog inte)
[x] Jag har fuskat i ett spel. (Händer dock inte nu ^)
[x] Jag har struntat i ett prov. (Joru)


RANDOM
[  ] Jag kan sjunga så bra att andra kan lyssna på det. (De är så illa tvungna ändå ;)
[x] Jag har lätt för att öppna mig för nya människor. (Älskar att träffa nytt fôlk :D)
[x] Jag ser på nyheterna. (Man får la hålla sig uppdaterad ^)
[  ] Jag dödar inte insekter. (I'm a murderer!)
[x] Jag svär ofta. (Allt för ofta)
[  ] Jag sjunger i duschen. (Där är det ju ingen som hör skönsången ;)
[  ] Jag är en morgonperson. (I helvete heller!)
[  ] Jag tvinnar mitt hår mellan mina fingrar. (Faktiskt inte :D)
[  ] Jag är bra på att baka. (Kan jag väl inte påstå ;)
[/ ] Jag vet hur man skjuter. (Med luftgevär/pistol iallafall xD)
[x] Jag är kär i kärleken. (Det är jag la ^)
[x] Jag skrattar åt mina egna skämt. (Skulle ju inte dra dom om dom inte var roliga? :P)
[x] Jag äter snabbmat varje vecka. (Onyttig som jag är)
[x] Jag tror på spöken. (I guess so)
[  ] Jag kan inte sova om det finns en spindel i rummet. (Spindlar som är så fina :D)
[  ] Jag är väldigt kittlig. (Inte det minsta faktiskt)
[  ] Jag älskar mörk choklad. (JAG HATAR MÖRK CHOKLAD!)
[x] Jag spelar dataspel och/eller TV-spel. ( It happens, it happens)
[  ] Jag är bra på att minnas ansikten. (Nix, ganska dretdålig på det faktiskt)
[x] Jag är bra på att minnas namn. (Det är jag rätt bra på =)
[/] Jag har ingen aning vad jag vill göra med resten av mitt liv. (Lite smått iallafall :D)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0