Jävla julrusch!


Vaknade vid 9 imorse & gick upp, fixade lite & stack ner till Karlstad.
Åkte ut till Bergvik för att inhandla sista julklapparna till Fredrik - & det  skulle jag ju inte gjort!
Sjukt mycket folk överallt, fick göra mig en egen parkeringsplats.
Skyndade mig så gott det gick där inne för att få tag i det jag skulle ha & körde sedan till stan.
Knallade runt lite där & det var fanimej ännu värre än på Bergvik!
När i helvete ska folk fatta att man inte ska köpa ALLA julklappar två dagar innan jul & att man inte ska trängas & att man inte ska tro att man får köra hur man vill bara för att man har bråttom?!
Trött jag blir. Tänk om folk kunde vara lite mer som mig, vad mycket bättre det skulle vara! xD
Åkte sedan ut till Skoghall.
Här har vi haft lite julklappsbyte - fick en dretfin väska med parfym & body lotion av älsklingen, TACK!
Du är underbar & jag älskar dig <3

& nu äre jag som bloggar & han spelar Guitar Hero & gormar när det inte går bra & gormar lite extra när det går bra ;)
Haha.
Jag tackar för mig & kan avsluta med att berätta att jag är på ett strålande  humör :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0