Julhelgen ^

Oh!
Jul har varit helt underbart kan jag lova.
& igår vare utgång som gällde.
Hade sjukt roligt! =D Träffade så mycket folk som jag tycker om & flera som jag inte sett på länge.
T.ex. Lunna - vilket kärt återseende kan jag säga! Fan vad jag saknat dig.
& Dennis, som fick sista dansen, otroligt roligt att träffa honom med :)
Mycket trevligt tillsammans med Tony i foajén, en person som jag verkligen tycker om för den han är.
Åsa var hemma en sväng, så det blev kramkalas med henne också.
Jag kan fortsätta, men jag orkar egentligen inte.
Får la helt enkelt tacka för en trevlig kväll :)

Saknar dig ...

Kommentarer
Postat av: Josefine

Vet att du saknar mig ;)

2007-12-27 @ 14:25:01
URL: http://josefinestrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0