Lussevaka ^

Yes, nu äre slut på Lucia för i år då!
Egentligen har jag fan ingen ork för att blogga, men man får väl offra sig ^,

Kom iallafall till Sörby vid 20:30 igår kväll & satt där tillsammans med några av flickorna, mysigt.
Lekte Jag har aldrig... (vilket förövrigt lockade fram ganska många skratt ;) , åt pepparkaksdeg & drack.
Folket började väl strömma till & det blev bannemej en riktigt rolig natt!
De flesta var vakna hela natten, med några undantag dock.
Så vid 6:30 imorse kom bussen som skulle ta oss till skolan, där vi körde 2 luciatåg.
Inför andra skulle vi byta Lucia, vilket tog sin tid, & detta gjorde att resterande luciatåget satt/låg i hela korridoren utanför aulan & såg allmänt fräscha ut xD Vi fixade det iallafall, tråkigt nog med svimmande, påtänt hår & spyor - men jävlar i helvete vad bra vi var! ;D Haha.

& hem bar det sen, längtade verkligen till sängen - men när jag väl kom hem så hade jag fanimej inte några nycklar med mig & ingen var hemma! Så det blev till att slå sig ner på den iskalla trappan i min kortkorta tomte-klänning & halvt frysa ihjäl i väntan på att päronen kom med nycklar.
Slocknade jävligt fort, fick 4 timmars sömn & sen iväg till kyrkan för att avsluta det hela med ett fackeltåg & ännu ett luciatåg.

Roligt har det varit, men som vi sa förut - aldrig någonsin igen ska vi sjunga Sankta Lucia!

Bilder togs självklart också, men jag orkar inte gå upp & hämta kameran, så de får komma vid ett senare tillfälle.

Har ni haft en bra lucia?

& fan vad jag saknar Fredrik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0