Nu är jag här igen!

Fanimej, jag leker aktiv bloggare eller vadå?! :D
Haha, nej men skämt åsido.
Jag är faktiskt riktigt jävla uttråkad.
& så gillar jag inte att klockan ringer om typ 5 timmar & att jag måste gå upp då.
Pess ärrä ^

& inte är det någon intressant jävel vaken på MSN heller.
Jo, Fredrik då såklart.
Kan väl lika gärna göra klart i den saken direkt här då, för jag antar att ni kommer gå & prata:
Yes, jag är tillsammans med Fredrik igen.
& jag är glad för det, han är den finaste människan jag vet & hans närvaro får mig att le, blotta tanken får mig att le.
Så då hoppas jag att ni gläds med mig istället.
För tillsammans med Fredrik mår jag bra (mina nära vänner vet) .

& så vill jag även tillägga en annan sak - jag är ärlig i allt jag sagt & säger.
Jag gör absolut inget för att såra.
Det är helt enkelt mina känslor, som jag faktiskt har ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0