Slå in julklappar & dricka julmust

Nu äre ju ganska mysigt åt mig ändå.
Sitter här för mig själv & slår in julklappar, dricker julmust & ser lite på TV.
Går rätt bra faktiskt, men fan vad jag breder ut mig alltså!
image69

& alla julklapparna är inköptan nu! =D
Det enda som saknas är la finale till Fredrik, men fick ett mycket glädjande samtal kring den idag, så allting ska vara fixat för mig nu, härligt härligt :) För tillfället är det den enda jag väntar på & den kommer på fredag, skönt.

Jag känner dock ingen direkt julstämning eller julfeeling.
Man kan väl hoppas att den kommer, men om man jämför med ifjol så kan det bli tajt.
Jag älskar julen, det gör jag - men inte fan äre samma sak som när man var liten iallafall.
Tycker det är så härligt att träffa närmaste släkten, äta supergod mat, se på Kalle Anka för femtielfte gången, få & framförallt ge julklappar (som jag älskar) & avsluta kvällen med något sällskapsspel, i vanlig ordning.
Dock så får vi la se vad denna julaftons-kväll kommer bjuda på, det märks då =)

Nej, jag ska kasta mig tillbaka ner på golvet & nu börjar Scrubs också :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0