Tomten kom tidigt i år minsann ^

Kan väl börja med att berätta om gårdagen, eftersom jag missade det inlägget ^:
Till att börja med så vaknade jag vid 5 på morron & var dretpigg, kunde inte somna om.
Låg & drog mig ett tag, sen så gick jag upp & började göra mig iordning lite smått för att åka till Ekshärad -
sista dagen på Nygård =/
Köpte dretfina fruktkorgar åt Catrin, Anna & Rolf som tack för allt (dock så går det inte att tacka nog för den möjlighet jag fått i & med att jag varit där)
Så bjöd jag sällskapet på tårta efter lunch, tror det var rätt uppskattat ;)
Även jag fick fina grejer av dom :) "Presentkort" på fulltank i bilen, 500 spänn & ett presentkort på 500 spänn på PN Sport. Tyckte att det hade dom verkligen inte behövt, men blev skitglad för det =)
Men gladast blev jag ändå för kortet jag fick av älskade Catrin, lappen med de otroligt vackra orden av personalen & de fina orden av Rolf på avslutet.
Sen så var det lite kramkalas & fina ord tillsammans med de andra.
Fan vad jobbigt det kändes att åka därifrån, det vill jag lova!
Bättre ställe & finare människor är oerhört svårt att få tag i, det är ett som är säkert!
Jag var så pissans jävla trött igår, så jag somnade faktiskt vid 20:30 redan, ojoj...
Men det var en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0