Ännu en sen natt

Jaha, nu blev ju klockan så där mycket igen (som hon inte skulle bli var det tänkt)
Nåja, måste iallafall säga att jag haft en mycket trevlig kväll.
Precis kommit hem från Erik, där jag suttit & spelat poker med Pär, Micke, Linus, Mattias & Erik då såklart.
& nej - jag vann inte, vilket ingen hade förväntat sig heller ;)
Sen så har vi la stree om all möjli dret! =)

image58

Om typ 5 & ½ timme så ska jag upp igen.
Först gör jag mig iordning.
Sen åker jag & hämtar Jocke.
Så åker vi till skolan & kopierar pappren, eftersom vi gjort fel.
Vi hämtar Tommy & Ida.
Sen drar vi drygt 10 mil norrut.
Där ska vi feta oss som faan på McDonalds.
Sen ska vi bara strosa lite.
Så tar vi Pärlan & åker hem.
& sen blire film ^,

Perfekt, nu vet ni så gott som exakt vad jag kommer göra imorgon.
Bra va?! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0