En jobbig lista igen?

Woho föffan!
Det är sjukt jävla lugnt här just nu & eftersom att jag veet att ni är så hysteriskt intresserade av mitt hyper-viktiga liv, så kommer här en sådan där lustig lista igen ;)

BRUKAR DU

Titta dig själv i spegeln? Är man fåfäng så är man ^
Skrika? Typ varje dag (dock inte av ilska, men när jag är töntig med J & när saker bråkar med mig)
Sova? Jo, nätterna brukar bestå av sömn (fast nu sover jag riktigt jävla dåligt)
Ta mediciner som du egentligen inte ska? Nepp
Vilja dö? Jag gillar ju att leva, så varför skulle jag vilja det?
Drömma mardrömmar? Det inträffar rätt ofta =/
Försöka vara annorlunda? Jaa, jag är ju mig själv & det är ju annorlunda än andra ^
Gå i kyrkan? Nix
Gå i skolan? Jepp, 3 dagar i veckan iallafall ^
Röka? Dum som jag är, jo
Hata folk? Nehe. Hatar ingen vad jag vet ^
Lita på folk? Jo, de som står mig närmast


VEM

Saknar du? Just nu saknar jag flera stycken faktiskt
Rörde dig senast? Benny :)
Vill du slå? Öh. Inte mycket för att slå någon så där, de får så jävla ont då :P
Vill du kittla? Sara, det är alltid lika jävla roligt ;) <3
Kramade du senast? Benny ^
Skrek du på senast? Jocke, fast bara för att vi är fjantiga
Vill du vara som? Malin Finnkvist är ju jävligt cool, så det vore inte fel ;D
Gjorde dig riktigt glad sist? Jocke, som alltid när vi håller på som vi gör
Fick du sms ifrån senast? Daniel
Ringde dig senast? Maria [v]

HAR DU

För många vänner? Kan man få det?
Förföljesemani? Nehepp
Psykisk sjukdom? Inte som jag vet om ^
Fysisk skada? Det har jag däremot =/
Färgat håret? Ja, fast det är flera år sedan nu.
Brutit ett ben? Nepp, stabil jag ;D
Tatuering? Nej, men inom en snar framtid ^
Egen dator? Jao (fast den anses, enligt mig, bara vara på lån & får tas tillbaka när som helst - TACK :) <3)
Kysst nån? Det har hänt
Sagt att du älskar nån idag? Det har jag inte gjort, dumt de
Varit kär? Det har jag däremot varit
Lämnat landet? Jo (utomands är grejjer de :)

HUR

Går du? Jävligt knepigt ^
Springer du? Det gör jag inte :P
Svarar du i telefon? Det beror helt på vem som ringer faktiskt
Fördriver du tiden? Med massa livsviktiga grejjer typ
Hur mycket pengar har du? Skit i det du ^
Tjänar du pengar? Det gör jag inte heller
Ofta bäddar du sängen? Allt för sällan - jag är lat
Ofta diskar du? Det får diskmaskinen fixa ^
Ofta städar du? Också alltför sällan, även det p.g.a. lathet
Ofta träffar du din familj? Varenda dag :D

TROR DU

Att du kommer bli något? Något blir jag väl, kan ju alltid hoppas på att det blir nått bra också ^
På Gud? Nix
Att folk tycker om dig? Det tror jag. Gör ni det? ^
Att du kommer leva länge? Det spörs föffan

VÄLJ

Katt eller hund? Det får bli hund där
Vit eller svart? Beror väl på vad det är för situation ^
Varmt eller kallt? VARMT!
Vatten eller land? En mix av dem båda är ju finast de
Telefon eller internet? Internet
Musik eller tysnad? Musik

SÅDÄR!
Massa viktigt om den hysteriskt häftiga Malin ;D Haha.
Hoppas ni mår bra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0