En liten utflykt ...

Dagen & kvällen har varit sjukt lugna.
Bara slöat, ätit & slöat lite mer.
Kollade även film, Man of the Year & Hostel II.
Kan meddela att Man of the Year inte var mycket att hänga i julgranen, förmodligen en av de sämsta komedierna på länge.
Hostel II däremot var skön, inte så förutsägbar som man trodde. & så äre ju gôtt att de inte sparar på detaljerna om man säger ^,

Så ringde L förut & tyckte att jag skulle dra mig neråt mot Järnberg för att säga hej.
Vi drog väl iväg med Pärlan & åkte dit föffan! :)
& där vare ju livat vill jag lova, haha.
Tror aldrig att jag fått så många kramar på en & samma kväll & jag var till & med uppe & dinglade med benen ett par gånger xD
Men fan vad roligt det var att träffa allihop, usch vad jag saknar er!
Dock så gjorde jag upp med en aprak J förut att nu får vi bannemej skärpa oss nu & inte bara snacka om det.
Aldrig fel med en extra-farsa där :P

& så kan man ju fråga sig - vad fan hände nu då?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0