En sen födelsedag

Firat kära mor ikväll, eftersom hon fyllde år i torsdags.
Blev jag som fick stå för matlagningen: gorgonzola-fyllda kycklingfiléer inlindade i bacon, med rosmarin&timjan sås & pressad potatis. Gôddi! ^
Så nu sitter jag här i mörkret & försöker knåpa ihop ett inlägg.
Mattias har gått & lagt sig, slö som han är (men jävligt söt för de ^)

& jag väntar mest på att gänget borta i Viljamsbol ska höra av sig så att jag ska hämta dom.
Hatar att köra när det är sånt här väglag, snö överallt & fortfarande snö på väg ner - men vad gör man inte för några av de underbaraste människorna i världen?! =)

Så ägnas väl även en del tid åt funderingar.
Har blivit lite sånt nu de senaste dagarna.
Det är funderingar om allt, om så jävla mycket.
Kan man sammanfatta med livet?
Jag kör nog på det. Funderar på vad som komma skall.
Funderar på vänskap. Släkt. Vad händer efter? Kärlek...
Mycket mycket, jo tack.
& jag vet, jag vet - det är svårt att förstå mig ibland, fullt medveten om det.
Men jag är sån här.


& just nu är jag pisstrött på det!

BLÄÄÄÄ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0