...

- Jag är mäkta förvirrad (förvånad?) över gårdagens fika-samtal med Doris.
Trots att det var helt underbart att umgås med min änglasyster & bara le, så var det ändå inte roligt att höra vad hon hade att berätta där mot slutet.
Sara, det enda jag vill är att du är ärlig emot mig & inte går bakom min rygg med sådant som har med mig/dig&mig att göra. Jag älskar dig & du är mitt hjärta, det vet du. & ni som känner mig vet också hur svårt jag har för att bli sur/arg, men även hur lätt det kan vara för mig att få dåligt samvete för saker & ting, eller tycka att det är jag som gjort fel (trots att det ofta inte är så när jag tycker så).
& nej, jag får inte tag i dig. Inte igår, inte idag.
Känns jäkligt piss att inte få prata med dig måste jag säga. Jag vill ju bara ha the truth om man säger.
+ att lite oro gnager i mig över vad jag läste i din senaste blogg & det vet du - jag finns här.
Vill dig inget ont i världen & jag hoppas att du snart hör av dig till mig.
Jag behöver din röst.

image61 Jag & mitt hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0