Frågor & Svar

Egentligen borde jag sovan nu.
Fast jag är inte särskilt trött, bara i huvudet.
Så därför sitter jag i min trasiga fåtölj.
Kollar på något skitprogram på TV.
Är dryg på MSN, men har trevligt ändå :)

& så tänkte jag fördriva lite med en sådan här liten lista, med hysteriskt viktiga fakta om mig (not xD)
Håll till godo ^,

10 favoriter:
Färg: Svart & Rosa
Mat: Wok med kyckling/räkor, nudlar & grönsaker 
Band/Artist: Shit. Det går ju inte att välja
Film: Också svårt. Men Boondock Saints är alltid lika sjukt bra
Citat: "Den största sjukdomen är bristen på kärlek" - Moder Teresa
Sport: xD
Årstid: Ge mig sommar!
Veckodag: Lördagar är rätt goa ^
Glassmak: Vanilj, helst gammaldags =)
Tid på dygnet: Natten tror jag

8 för tillfället:
Humör: Riktigt bra nu faktiskt =)
Kläder: Trosor & ett linne
Bakgrund: Ja, bakom mig har jag sängen (?)
Nagellack: Inget, men lösnaglar däremot ;D
Tid: 01:30 står det på skärmen iallafall
Omgivning: Det är väl jag & mitt rum, med datorn & TV:en igång
Irritationsobjekt: Ingenting =)

7 senaste:
Cigarett: För typ 20 minuter sen
Mat: Spagetti & köttfärssås
Dryck: Mineralvatten med citron-smak
Biltur: Hämtade Sara & skjutsade henne till bussen vid 17:30 idag =)
Kram: Godnatt-kramen jag gav Moa ^
Spelad låt: Aru, förbannat bra fråga det
TV-program: Just nu äre "Lättlagat" på TV4. Inte för att jag tittar, men ändå :P

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Jepp, för några år sedan nu
Brutit mot lagen: Jo, det har jag
Blivit arresterad: Men det har jag inte blivit ^
Badat naken: Jo, det har jag också
Varit med på TV: Jo föffan! ;P
Kysst någon du inte känner: Det har jag också gjort

5 nejtack:
Kläder: Nätbrynja fåre nog bli
Mat: Pannkakor
Musik: Rap
Dryck: Coca Cola utan kolsyra
Personlighetsdrag: Otrevlighet

4 saker:
Du gjorde igår kväll: Kollade på film & var söndags-fet =)
Du kan höra just nu: Rösterna av de på TV:n & nått MSN-plopp
Du inte kan leva utan: Mina nära & kära
Du gör när du har tråkigt: Ringer någon & är jobbig :P

3 personer:
Du kan berätta allt för: Min kära mamma 
Du tycker om:
Det är ju en massa de =)
Du inte gillar: Ingen som jag kan komma på

2 val:
Kaffe eller te: Kaffe
Vår eller höst: Vår

1 önskan:
Att jag ska förstå (?)

Godnatt kära readers
Ta hand om er


image36














Även fast att bilden är rätt gammal nu
Så gör den mig så jävla glad
& min syster är helt enkelt det sötaste jag vet



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0