Gårdagen

Stack hem till Tina & Ricky & började dricka.
Fixade iordning hår, smink & utstyrseln över huvudtaget ^,
Vi blev riktigt jävla snygga xD
Kvällen där var riktigt trevlig & sen stack vi till Byn (tack Madde för skjutsen ^^)

I Byn var det väl inte superroligt direkt, men det dög.
& D tyckte att han var goast & bjöd mig på mina egna cigaretter, haha.
Fick träffa en del roligt folk =)

Bilder från igår:
 image26                        image28
Nu saknas bara smycken & kläder ;)                      Älvorna är nu klara för avfärd xD


image29 image30  image32   image33

Tack för mig
Jag saknar dig


Kommentarer
Postat av: Da Man

Jag hade också kul igår.. Träffa massa roligt folk och drack och grejer! Jag träffade mamma, vi drack julmust & tittade på film, det är en bra lördagkväll det ;D Haha!

2007-11-04 @ 18:54:46
URL: http://jockesandwall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0