Godkväll på er!

(eller godnatt kanske?)

Jojo, nu är det ju så där igen - jag borde sova, fast jag gör det inte.
Var dum nog & sov för länge idag, så då blir jag automatiskt inte trött så här på kvällskvisten.
I&försig så gör det inget just nu ^,

& jävlar vicket krångel det varit med vår filmanalys till svenskan!
Skulle se på Number 23, thrillern med Jim Carrey i huvudrollen, tillsammans med Jessica & Madde x2.
Först ville inte skivan funka i Doris Playstation & sedan inte i min DVD.
Nehe, & vad gör vi då, smarta som vi är?
Stickr till ICA & ska hyra den istället, för det är billigast där. Som TUR VAR så fanns den inte där, så det fick blir en färd till Bogart för att rota lite där & efter många om & men satt vi ihoptryckta i mitt lilla källar-rum & satte igång :D

& vad vi tyckte om filmen?
Faktiskt så blev jag nöjd =)
Hade inga särskilt höga förväntningar på den, thriller med humorkungen Carrey lät inte särskilt lovande, men oj vad fel man kunde ha ^
Rätt så djup & svår film ett tag när man inte riktigt hängde med, men när man väl fick allt förklarat så var den riktigt bra =D
Så får vi la se om redovisningen av analysen lyckas lika bra imorgon, det märks ;)

& tro inte att jag glömt - lovade ju bilder från i helgen , så här kommer några stycken ^^

image44  image49   image50
Går man BF så gör man, eller vad säger ni? ;)              Pedda kör the angry look :D

image51     image52      image53
Jag x1                                                 Goa Mattias ^            Jag x2
(ibland får man va självgo ;)

image54

& så avslutning med en allmänt dretsnygg bild på Linus xD

Kommentarer
Postat av: lookoverhere

rolia bilder:)

2007-11-13 @ 01:33:09
URL: http://lookoverhere.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0