Härliga dag! =D

Det är fanimej inte ofta som jag är vaken & pigg så här tidigt på förmiddan ne :D
Känns rätt gôtt faktiskt, & jag har sovit som en prinsessa inatt, med M vid min sida =)
Var hem till Erik igår, för lite kalas.
Blev inte så långvarigt, men mycket trevligt för det =)
Så vi kör la nytt försök ikväll, Erik blir ju trots allt 22 år ;)


 Nej men vadå, vad vill ni att jag ska berätta?
Har bannemej inte blivit mycke blogg de senaste dagarna.
Har la mest spelat poker, snackat dret, glott på film, gosat & haft det allmänt jävla dretbra! =D
Nu äre så jävla bra!

Blir dåligt med bilder framöver också.
Lämnade in min underbaring igår, för att den krånglat..
Expert tyckte det lät som fuktskador, vilket inte går på garantin - PÌSS , trött jag blir!
Nejmen, någon som har lust att skänka mig en sisådär 6000 till telefonen jag vill ha? =)


Kommentarer
Postat av: i.

ujuj.. denna häljen borde faktiskt räckt för att ta kol opå oss MALIN?! behövs inge knivar eller höga granar här inte, men nej. ja verkade överleva denna weekend oxå.. hehe :P

2007-11-19 @ 13:43:30
URL: http://whataboutblondie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0