I min ensamhet ...

Nu sitter jag på Nygård i "mitt" rum för helgen.
Är ensam, men känner mig inte ensam. Det är ingen just här hos mig, men runt omkring mig har jag underbara människor, vackra människor.

Det har varit en fantastisk, men jobbig dag.
Mycket känslor, skrik, skratt, gråt... 
Nåja, det har hursomhelst varit en vacker dag faktiskt.
Så nu ska jag spendera natten här, om en timme ska ja gå iväg på kvällsmöte.
Känns som det blir en bra helg det här =)

Dock så har jag en stor jävla lastbil som åker runt, runt, runt i huvudet på mig just nu.
Lastbilen är fylld av tankar & funderingar. Vissa är positiva, vissa är negativa & vissa är helt enkelt förvirrande

Vad att göra...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0