Inställt...

Jo.
Har nyss tagit ett snack med Tina & Jossi & studentfesten imorgon blir inställd, just so you know.
Fan vad roligt att vi är välkomna >_<
Äsch, det driter vi i, drar maskerad längre fram & kör utgång med Tina imorgon istället! =D

& natten den spenderades på annan ort.
Det var mysigt & usch vad jag har saknat ...
Men helvete vad jobbig bilfärden var hem imorse!
Tog mig ledigt från Nygård & slängde mig i sängen istället =)



Vad händer för dig ikväll då?

Själv så ska jag ta det sjuukt lugnt.
Antingen så blire mys med Tina & Sandra, eller så blir det nått annat bus.
Först & främst nu ska jag till Norbergs & göra slut på mitt tillgodo-kvitto (Om de har något av värde vill säga)

Ta hand om Er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0