KÄRLEK föffan!

Oh!
Just nu sitter jag här med tårarna i mina ögon, men det är inte av sorg utan av lycka.
Min vackra ängel-jävel Madde är helt otroligt fucking underbar!
Har just fått lyssna på låten (Angels Exist) hon skrivit till mig (lyssnar på den nu också btw, bara för att den var så jävla vacker)
& kan man känna sig gladare än vad jag gör just nu?!
Med rader som:
"You're my angel without wings"
"I wish you could see how much you mean to me"
"You're like the sister I never had"
"You're my angel dressed in black"

så undrar jag - kan man bli allt annat än tårögd?!
Fan, jag älskar dig verkligen bruden!
& det är som jag så många gånger sagt - tillsammans ska vi vandra genom allt & du är min ängel utan vingar.

& så äre ju ett jävla plus att både Marcus & Madde sjunger vackert som hell & att musiken är sjuukt grym! :D

Nu återgår vi till groggen för ikväll ska vi leka pingviner & träffa underbara människor! :D


image43
& så här jävla vacker är hon, min underbara! ^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0