Nejmen se på fan, Här har ni mig!

Jaha, nehe.
Kollar lite snabbt på klockan nu & ser att den precis slog över till 03:40 - pigg jag blir ^
Men det är ju det som är felet. Jag är bannemej inte trött!
Schleten är jag, men jag känner mig själv & min kropp & jag vet att jag inte är trött nog för att orka sova nu.
Men det är lugnt ärrä, behöver ingen sömn jag!
Har ju trots allt sovmorgon imorgon & börjar inte förrän härliga 9:20!
Skämt åsido, jag kommer se ut som en sopsäck hela jag imorgon.
& inte får jag lunch förrän klockan är nästan 13 heller! Jag kommer förmodligen svälta.
Mamma påpekade det förut, att hon inte fattar hur jag orkar äta så mycket ("råkade" äta upp ALL soppa jag gjorde iordning) Men vadå? Jag är ett matvrak!
Eller ja. Vrak för allt som går att äta heter det kanske ^

Hmm, & hur fördriver man då tiden så här mitt i natten?
Man spelar poker & blir av med pengar där & blir irriterad för att man lyckas göra ett dretdumt val mot slutet.
Så glor man på äckligt dåliga program på TV (dock så sjunker jag inte så lågt att jag kollar på spelprogrammen där man ska gissa ord, USCH!)
Man spenderar även tiden vid MSN. Men va fan tänker du då, det är väl ingen vaken som vill snacka med dig på MSN nu?!
Joho då säger jag då - goa Mattias är vaken & håller mig sällskap ^,
& en annan jävla grej man gör - såna här übernödvändiga listor!

Mohaha.
Om du inte orkar få reda på massa onödigt om mig, så ska du förmodligen sluta läsa NU:

1. När gick du upp idag? Drygt 11, dum som jag är
2. Diamanter eller pärlor? Sånt där har inte jag ^
3. Senaste filmen du såg på bio? Det var "Supersugen" nere i Karlstad med Sara <3
4. Favorit-TV- program? Det finns ju aldrig något som slår "Scrubs" och "Simpsons"
5. Vad åt du till frukost? Inget, för jag äter aldrig frukost
6. Vilken mat gillar du inte? Pannkakor & blodpudding är nog det värsta!
7. Vilken bil kör du? En schleten gammal Ådi ;)
8. Vilka är dina favoritkläder? Beror ju helt på i vilken situation kläderna ska användas ^
9. Om du fick åka vart du ville på semester? I den här kylan kan jag ju inte bli annat än sugen på nått varmt land
10. Favoritklädmärke? Sånt har jag inte tid att bry mig om ^
11. Var vill du dra dig tillbaka? I ett rött hus med vita knutar tillsammans med min man. Nej, jag vet faktiskt inte.
12. Favorittid på dagen? Tror jag gillar nätterna bäst faktiskt
13. Var är du född? Karlstads BB - grejjer de!
14. Coca Cola eller Pepsi? Coca Cola, alltid
15. Är du en morgonmänniska eller nattuggla? Nattuggla, helt klart
16. Pedikyr eller manikyr? Jag?! Haha
17. Vad ville du bli när du var liten? Det var en  hel massa det. Sångerska, skådespelare, inredningsarkitekt (fast då visste jag ju inte vad det hette egentligen), kassörska (tyckte det såg så roligt ut med alla knappar) & en hel del annat
18. Bästa barndomsminnet? Helt klart somrarna vid sommarstugan i Knoon ^
19. Nånsin rullat in någon i toapapper? Nej, men blivit inrullad i faktiskt (sånt man gör på lektionerna i BF :P)
20. Varit med om en bilolycka? Jupp, krockat en gång
21. Vem fick du senaste mailet från? Dagens Horoskop, jävla dretgrejjer
22. Senaste personen du delade en middag med? Jahaaru. Bra jävla fråga det
23. Vad lyssnar du till just nu? För tillfället äre In Flames & rösterna från TV:en
24. Hur många tatueringar har du? Ingen än, men snart så :)

Jo se på fan, nu var jag klar med den också!

image55 Den här bjuder jag på! Jag & transan på Bistro Bellman nere i Turkiet -07

Kommentarer
Postat av: Mandy

HAHA! transan var ju söt :p

2007-11-14 @ 02:12:40
URL: http://mandyliicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0