Nu drar vi

Okej, jag är fortfarande sjukt lett för att mina vingar + trollspö är spårlöst försvunna - men det kan jag inte tänka på mer nu.
Har iallafall lyckats hitta ett annat trollspö i lådan med utklädnings-kläder & jag har ju fortfarande den dretsnygga klänningen ;)
Tina får helt enkelt flyga för oss båda! xD


Nej, jag tror på en riktigt rolig kväll faktiskt.
& det hoppas jag att ni också får ^,

JAAAAA!
Mitt i bloggandet så ringer morsan & guess what?
Goa Cornelia lånar ut sina vingar till mig!
Tur att det finns små underbara 7-åringar som man kan lita på ;)


image25


& där avslutar vi med en bild på några av de bästa som finns ^,
Usch, jag saknar er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0