Rätt så dryg ...

Känner mig inte piggast i kommun just nu vill jag lova.
Somnade efter 5 imorse - OJ, vad jag hade lust att skutta upp ur sängen när klockan ringde 8:00!
Låg kvar & var halvt död i en halvtimme, sen var jag så illa tvungen att gå upp & vid 9 var det dags för avfärd mot skolan.
Hade Naturkunskap till att börja med, där vi skulle mäta bl.a. temperatur & luftfuktighet i olika lokaler.
Vi nappade en toalett på övervåningen & då ser det ut så här :

image56

Är det inte sött så säg?! xD

Efter mätningarna körde vi ett audiogram för att kolla Maddes hörsel & då ser det ut så här :

image57

Kan väl lägga till där också att Maddes hörsel inte var den bästa, fast det visste vi redan ^

& just nu sitter jag & slökollar lite i manuset till Shakespeares "En midsommarnattsdröm" som det är tänkt att vi ska spela upp i kursen Scenisk gestaltning.
Ska iväg för att öva om vid 18 & tre timmar framåt - & jag har verkligen ingen lust!
Nåja, Kvitten (som jag spelar ;), får väl helt enkelt ta sig i kragen & pallra sig iväg.

Hur har er dag sett ut?

& så ger ni er själva en stoor kram från mig ^

Kommentarer
Postat av: Madde Davidsson

Malin , dejtar du sängen i morgon du eller ? Puss och kram :)

2007-11-13 @ 22:25:35
URL: http://maddus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0