Slöa i soffan ^

Skoldagen är slut nu & jag har slängt ner mig i soffan hos Jocke.
Just nu snackar vi om seriösa grejer här & temperamentet stiger väl ^

Dagen har varit allmänt grymt seg.
Kommit fram till argument för varför vi är emot prostitution & aborter till Samhällskunskapen.
Gjort ekologi-prov i Natur A.
Rangordnat människor i Pdk.
Letat fakta om Jim Morrison.
& vi avslutade med ett "möte" med festkommittén.
Kom inte fram till mycket mer än att det går jävligt segt med lussevakan typ.
Vi får väl se hur det blir, Men det här styr vi mina vänner! =D

image38 (bjuder på en bild på mig med en Jawbreaker i käften xD)

Om en dryg timme blire hemfärd för att se till sötaste lillasyster, då mamma ska på mingelkväll.
& så tänkte jag ta tag i mig själv & städa rummet, nu äre riktigt illa.
Små silverstjärnor full golvet & grejer ^
Något mer onödigt får jag nog komma på att göra, så jag får något annat i tankarna.
Det är ju inte roligt alltså....

Tänker på dig


Kommentarer
Postat av: Tgrr

Ja styra upp får ni verkligen göra nu ^^. Annars ligger ni illa till ;)

2007-11-07 @ 17:18:41
URL: http://tgrr.blogg.se
Postat av: Madelene

Malin, ni får fan styra upp det där med lussevakan nu. För lussevaka måste vi ha :P.

2007-11-07 @ 18:18:17
URL: http://madelenee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0