Bankärenden & en sjukt skratt-fylld dag :D

Projektarbetet går bara framåt, planeringen följs bättre än vad vi trodde :D
Vi stack till Eva-Lena för handledarmöte på förmiddagen & sedan åkte vi till Swedbank & fixade ett bankkonto till projektet (där det förhoppningsvis ska rulla in många fina slantar ^^,)
Vi fick sitta förbannat länge inne på banken & vänta, så därför tog vi tillfället i akt & var lite barnsliga (i vanlig ordning) & det fanns en hel del vi kunde skratta åt.
Jag passade även på att rensa ur min plånbok - när i helvete ska jag lära mig att slänga gamla kvitton som jag inte behöver?!
Jag menar, när kommer jag få användning för ett bevis på att jag köpt Coca Cola & cigaretter på Konsum i Hagfors?
Tror inte att risken är särskilt stor att jag kommer vilja lämna tillbaka det...
Brukar du spara på sådant som är onödigt?

image14                        image15
Så här kan det se ut en helt vanlig dag inne                       Mina förbannade kvitton...
på Swedbank i Hagfors ^^                                                      USCH, vad trött jag blir på mig själv

Så, nu har vi iallafall lagt ner verksamheten & kör vidare imorgon - börjar med besök hos Polisen.
Hoppas ni får en fortsatt bra dag & kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0