Dålig bloggare

Nu har jag betett mig som en dålig bloggare ett par dagar. Skärpning på mig!
Nåja.

Just nu sitter jag hos Jocke.
Har precis smällt i oss lite pizza, glor på Robert Gustavsson & skrattar så vi gråter =)
Kvällen har varit lugn, film & fetande - gôtt de ^,

Ser fram emot en bra vecka också (får jag hoppas iallafall)
Ska vara på Nygård måndag-tisdag för att ta igen de dagar jag missat.
Dock så gör det mig inget att det inte blir nått särskilt med lov för min del, inte när jag ska vara där.
Fick goda ord som fan igår innan jag åkte hem, härligt!
Det är så gôtt, man får lite motivation & känner att man inte är helt i vägen där borta xD
Nejmen, Tack :)
Sen på onsdag åker jag 10 mil söderut med morsan, syskonen & vackra Tina (pappa får äran att stanna hemma & jobba han ^,). Viktigast för onsdagen är att inköpa maskeradkläder till mig & Tina inför lördagen.
Torsdag-fredag spenderar jag återigen på Nygård, även då för att ta igen.
Fredag kväll sticker jag & Tina (troligtvis) till Karlstad för utgång.
Bara det blir av så blir det nog en bra kväll. Så förbannat länge sen jag & Tina överhuvudtaget umgicks ordentligt nu & ännu längre sen vi tog oss kalas! (skärpning på oss där ^,)
Lördagskvällen & natten blir det till att sitta i X:är för studentfest :D
Maskerad & grejjer, det blir nog förbannat roligt kan jag tro.
Bara vi slipper olyckor ;P
Söndagen vill jag inte ens tänka på - Hembygdsgården ska vara färdigstädad klockan 10:00 på söndag morgon, USCH! Efter det blir det förmodligen till att åka hem & slänga sig i sängen resten av dan ;D

Måste säga att det låter som en förbannat bra vecka det här :D
Vad säger ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0