Desiyer

Bara för att jag har väärldens snyggaste väska ståendes på golvet! (Jaja, den har ett par månader på nacken nu, men den är fitta så cool för de ;D)

Mycket bra dag på Nygård också. Har även kommit på hur jag kan ta igen mina förlorade dagar, är la bara till att hoppas på att det gås med på mina idéer ^^
Strax efter hemkomsten så åkte jag till skogen för att hämta Sara & färden fortsatte mot Milano för lite fetis-mat (Falk's special utan lök ääger ;)

Btw, igår läste jag Sandahls krönika i Aftonbladet från i måndags (I know, I know - jag är seg, men jag läste tidningen iallafall)  & jojomen - han var lika bra som han alltid är när han skriver.
Förbannade jävla bra journalist det där, men sjukt ärliga & raka svar & tankar kring samhället idag.
Admire.

Nej, studentfest imorgon & det ser vi fram emot. Får la se till att det blir en bra jävla kväll ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0