Hagfors by night?

Jo, vi tog det lugnt igår.
Jag hade tänkt mig utgång & Folkan, men jag ångrade mig (vilket jag senare märkte var tur)
Vi tog en sväng dit upp & vad fick vi se?
Ambulansen i full fart
Polisen som släpar iväg
Tjuting & gråting
Sönderslagna grejjer
Bråk & tjaffs
Vakter som försöker utöva den makt de tror de har
Ragglande folk

Visst, jag vet väl att det ser ut i princip på lika sätt på de flesta andra ställen.
Men här i Hagfors är det så jävla typiskt!
Är så förbannat trött på att gå ut här.
Trött på Hagfors överhuvudtaget.
Låt mig flytta NU!
Tusen jävla tack för att det inte är alltför länge kvar till studenten.
Usch.

Nog med gnäll nu.
Vi åkte till Café Telehuset förut & tog oss ett litet snack & hade allmänt mysigt :)
image21
Tack mina vänner

Kommentarer
Postat av: tabellbitarn

Sitter i Viljamsbol denna helg och konstaterar att utelivet är nog inte speciellt avvikande från "storstan" :(

Ha en skön helg /R

2009-09-26 @ 14:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0