Hans hemliga liv på nätet & Frossa på hög nivå !

Jofan.
Sitter hos Jocke & har gjort sen halv 2 idag typ.
& vi har frosskalas så det sjunger om det!
Pizza, fläskfilé & ris, Coca Cola, chips & kladdkaka med grädde - så nu ligger vi väl helt utslagna i varsin soffa, fast jag ser nu att Jocke dykt ner i chipspåsen igen xD
Kollat på film har vi gjort också, Hans hemliga liv på nätet.
Den var rätt okej & Maria blev väl hysterisk i vanlig ordning ;D
Så har vi även beställt lite kläder, gôôddi! :D
Tråkigt nog så kommer inte Marias klänning förrän vecka 50, men allt som jag & Jocke skulle ha fanns iallafall - Mohaha! ;P

Studentfest var det igår också ja.
Hade faktiskt förbannat roligt, fram tills typ 00:30 inatt.
Tråkigt när det blir sånt dumt, men som tur var hade vi ett par äss som hjälpte till med översvämningen - Oh yes, tack :)
Så idag vare uppstigning vid 9:00 (& jag ville bara skjuta huvudet av mig själv ungefär, för lite sömn + för mycket alkohol är ingen bra kombination) för färd mot Bystugan & stoorstädning. Ingen av oss var väl superpigg direkt, men vi fick till det bra ändå måste jag säga ^^

Nej, nu blire lite bilar ! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0