Natta

Nu är det ju egentligen sovdags, men jag orkar inte få en blund i ögonen.
Har legat & glott på Scrubs & Spin City, vilket var lika bra som alltid annars. Nu får det bli Sex and the City.
& jag har verkligen försökt att kura ner mig i sängen & bli trött & orka sova, men nej fan - jag behöver ingen sömn, det är lugnt är det.

Istället får det bli lite sent TV-tittande med några skitiga program, lite trevligt SMS:ande & en natt-cigg.
Så är det ju även så att Jocke just nu skiter i mig & har stängt av telefonen - skit ner dig >_
Nejfan - det har återigen varit en finfin dag med min handikappade vän:
Vi har frossat
Vi har degat
Vi har skrattat
Vi har försökt komma fram till vad framtiden ska bjuda på
& som vanligt har vi jävlats lite med extra-mamma :)

& snart blir det nog Ole Dole Doff angående eftergymnasiala studier / jobb / flytta / skitersnartiallt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0