Nezeril

Jofan, det har väl varit en helt okej dag.
Förbannat jävla drettöligt dock att få reda på att det blev fuktskador efter "översvämningen" i lördags...
Billigt kalas, Jotack.
Nåja, det här fixar vi la ^^


OH!
Jag ringde TryggHansa förut, angående ersättning p.g.a. mina smärtor i bröstet efter krocken - & resultatet blev 1700 glada kronor på kontot :D
Så därför har jag spenderat lite pengar idag, genom att beställa nya stövlar, en del nytt make & lite nya kläder.
Gôtt som fan ^^
Så de få kronorna som blir över får jag väl hitta på något annat roligt för.
Kan ju vara bra för allt det jag tänkt köpa till rummet, så det får nog gå dit :)

Nu blire lite bloggsnokande :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0