Nu är det allt svårt ...

... att koncentrera sig, jag är så jävla trött!
Blev sent hos Jocke inatt, då vi satte på en film som tydligen var nästan 2½ timme lång,
& imorse blev det ingen längre sovmorgon.
Så nu är jag så sjukt trött att jag bara vill ta världens längsta dejt med sängen & sova hela veckan ungefär.
Har dock inte tid med det - måste städa undan på rummet & läsa "Sjukdomen ALKOHOLISM - TIllfrisknandeprocessen" & skriva anteckningar till den. Det är iallafall en förbannat "bra" bok, lärorik & intressant som fan. Råkade få med den från Nygård i förra veckan, så då tänkte jag att jag skulle passa på att läsa klart den här hemma :)


Vet att häftet inte ser mycket ut för världen, men för mig är den hur bra som helst - den hjälper mig ^^

Gick förbannat bra med projektarbetet förut också.
Vi blev klara med tidsplaneringen & projektpresentationen, drog ut fakta & tog ut det mest väsentliga, budgeten är så gott som klar, vi fixade frågeställningarna + att vi hann med mötet med Eva-Lena mitt i alltihopa ^^,
Känns sjukt bra & jag är supernöjd med tidsplaneringen vi fick till - lyckas vi bara hålla oss till den, så kommer vi fixa det här & jag har en känsla av att det kan bli riktigt bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0