Praktik

Sitter just nu på Nygård & det är allmänt stilla & lugnt faktiskt.
Nyss ätit lunch - gôddi med sallad ^^
& det är så jävla skönt att känna som jag gör när jag åker hit & är här,
Jag trivs nått så in i helvete!
& jag har ju den här praktiken att tacka för att jag (förmodligen) kommit på vad jag vill jobba med i framtiden.
Har även hittat en bra utbildning nere i Karlstad på 3,5 år:
Socionom med inrikting på Socialpedagogik

Socialpedagogik
Du kan arbeta med pedagogiska stödinsatser, utredningsarbete och myndighetsutövning, nätverksarbete och behandlingsarbete för utsatta grupper bland barn, ungdomar och vuxna. Exempel på yrkesbenämningar är socialpedagog, behandlingsassistent, socialsekreterare, kurator eller projektledare samt chefsbefattningar inom socialtjänsten och närliggande organisationer.

Det låter förbannat bra & som något som skulle passa mig perfekt! :D
Ska kolla lite närmare på det här ^^

image4
Det här är jag tillbringar mina torsdagar & fredagar.
Visst är det fint så där under vintern? ^^

Nepp, nu ska jag vara lite social :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0