Tack & Bock

& nu var jag hemma, efter en lång kväll (dock så har den mestadels varit trevlig ^^)
För tillfället slöglor jag lite på säsong 4 av Scrubs, för femtielfte gången, & funderar lite kring allt & inget.

& just ja!
Jag har fullt upp just nu med att sluta bita på naglarna! (vilket jag gjort sen jag var liten)
Går faktiskt hyfsat bra om jag får säga det själv & lite småstolt är jag nog xD

Imorgon blire även Karlstad med Jocke, för att glo lite & göra av med pengarna jag tjänat ikväll på McDonalds ;D Haha.
Det blir säkerligen trevligt.

& jag har förresten så gott som kommit fram till att jag vill bli behandlingsassistent, men blir nog att jag läser Socionom-utbildningen i Karlstad ändå, blir ju helt plötsligt så många fler valmöjligheter efter studierna.
Tackar Nygård, alla patienter & personal för att de hjälpt mig med det här ^^,

Godnatt & Ta hand om er.

& jag vet att jag inte borde, Men jag tänker på dig ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0