Tredje gången gillt ...

Yes, nu är jag här igen.
Nu tänkte jag faktiskt försöka vara lite seriös med bloggandet för en gångs skull :)
Brukar bli lite småseg ibland dock.

Nåja.

Sitter just nu & glor på säsong 2 av Scrubs, vilket jag gjort sen jag kom hem från Jocke.
Var till Expert & köpte hemmabio åt min handikappade vän förut, fan vad jag fick slita!
Springa & ta ut pengar, hämta bilen, betala, släpa kartongen IN i bilen, köra till Jocke, UT med kartongen ur bilen & in i lägenheten. Sen vare ju även dags för ihopsättning & kopplande av alltihopa, men det gick faktiskt bra ^^
& jag gnäller inte över lite slitande på en dag, fick jag välja så skulle Jocke sitta där i soffan hela dan med sin skena ;D
Tråkigt nog så satte vi på en dretdålig film (jämt för ovanlighetens skull, jag veet)

& imorgon äre KickOff för BF & skolkort med festkommittén.
Tror det blir en bra dag faktiskt.
Sen blire nog rätt lugnt, fixa lite småsaker bara, försöka få tag i, vad som förhoppningsvis kan bli, mitt & Jockes nya jobb ;D
Så funderar jag även på att få tummen ur & flytta över bilderna från datorn där uppe till den på mitt rum (eftersom jag inte har en enda jävla pic på den här >_<)

Nej fanimej, nu får det vara bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0