Årets första glass

Eller ja, mjukglass iallafall.
Satan i gatan så gôtt det var!
Koning klagade idag på att jag bloggar för lite.
Men jag vet inte, det känns liksom inte som att jag tillför bloggvärlden något särskilt.
Jag har inget särskilt att berätta egentligen.

Allt är jäkligt hektiskt just nu,
Projektarbet håller på att ta knäcken på oss,
Vi måste komma på massa idéer & förslag till konstitutionsmötet med Hagfors Bio-grupp,
Nationellt prov i svenska imorgon, som jag ännu inte tittat på,
& idag fick jag vårtalet, som jag också måste kunna.

HJÄLP MIG!

Kommentarer
Postat av: Madelenene

usch, hatar skolan just nu!

2008-04-22 @ 22:38:56
URL: http://madelenee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0