Det här med studentfest ...

Fick just ett SMS från en viss Martina i klassen min.
Det var krav & begäran på att det är dags för studentfest igen.
Detta ligger ju bland annat på mina axlar då, eftersom jag är en del i festkommittén på Älvstrandsgymnasiet.
Martina hade några förslag till teman & grejer, t.ex;

Pensionärer

Djungeltema

Ombytta roller (tjejer är killar & tvärtom)

Olika lekar, fast när det är varmare ute

Kändistema

Karaokekväll.

Så, därför frågar jag nu övriga studenter som läser denna blogg vad Ni tycker.
Vad vill ni ha för teman & grejjer?
Kan ju vara bra att veta, så att vi i festkommittén inte går & gör något som vi tycker är roligt & sen så ärrä ingen annan som tycker de ;)

Kommentarer
Postat av: M

Bra Malin, fixa nu ;)

2008-04-04 @ 23:38:48
URL: http://tgrr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0