I just walked in ...

Ja, I'm back home som de säger.
Det har vart en helt okej dag i skolan faktiskt, men FUCK vad mycket det är att göra hela tiden.
Jag får spader >_<

En del tänk på förhållanden idag.
Själv har jag ju inget, men dock så ligger ju typ halva klassen inne med det, grattis till er ^^
Klart, jag saknar't.
Det är ju aldrig helt fel att ha någon att krypa tätt intill & bara mysa,
någon att pussas & kramas med,
någon som finns där för en & som man kan finnas för,
någon att bygga minnen med,
någon att älska & bli älskad av,
någon att somna intill & vakna upp bredvid.
Någon helt enkelt.
Självklart tycker jag om det där & självklart saknar jag det.
Tyvärr så blev det ju som det blev nu, men det är sånt man får ta liksom.

Tänker jag dock efter så har jag nog redan en sådan här person i mitt liv.
Joacim Sandwall.
Okej, vi ligger inte & myser, men vi är tätt intill,
där vet jag att jag kan få en kram om jag behöver & likaså kan han,
jag vet att Jocke alltid finns där & samma finns alltid jag,
jag har ingen annan vän som jag har så många minnen med som med Jocke,
jag älskar Jocke helt otroligt starkt,
okej, vi brukar inte sova med varandra, men det är väl den det stupar på då :P
Men ärligt talat.
Som jag sa i matsalen to my fellow classmates today, så är Jocke den perfekta pojkvännen för mig.
På frågan om vi inte ska ta & bli tillsammans då, så är det ju solklart nej.
Jocke är mer för mig, det vi har är starkare.
& jag vill inte ens tänka på vad som skulle hända om vi blev tillsammans & det tog slut.
Nej, Jocke är helt enkelt min vän, min själsfrände, min stöttepelare & min bror.
Jag älskar dig

image101tr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0