Ja jävlar vad jag bloggar dåligt!

Men jag har faktiskt förbannat mycket att göra om dagarna (;
Just nu sitter jag på Nygård, jobbat sen 12 idag & slutar 12 imorgon.
Allmänt soft dag faktiskt, trivs förbannat bra här =)

Igår åkte jag till Sara, där jag & hon samt Kalle & Marcus grillade.
Supergott & supermysigt :D
Sen åkte vi till Hagfors & hyrde en film, dock kollade jag aldrig klart.
Var så jävla trött så jag åkte hem & lade mig istället.

Ja, veckan som gått då?
Hmm.
Jo, fick ju reda på att jag ska hålla vårtalet i år igen, skoj skoj.
Projektredovisning i skolan på torsdagen, gick hur bra som helst faktiskt.
& vårt muntliga avtal med Mikael bröts ju från hans sida, så istället för de utlovade 10 000, blev det 4 000.
Jäkligt surt, men vad ska man göra?
Åkte på bio med Scenisk gestaltnings-klassen i onsdags,
Candide nere i Karlstad. Den var hyfsat bra, dock blev det lite segt mot slutet.
Annars har veckan mest bestått av plugg med projektarbetet faktiskt, kändes verkligen som att vi aldrig skulle bli klara.
Nu får vi väl bara se vad Eva & Eva-Lena har att säga om kompendiumet, men säkerligen är det femtielva jävla grejjer vi ska ändra på :D Haha.

Nej, nu ska jag återgå, dags för kvällsmöte strax!

HA DET GÔTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0