Jag vet liksom inte alls tycker jag

Shit, nu har jag vart så där dryg igen. Anledning?
Pissmycket att göra för jämnan!

Måndagen var det skolan, men där blev jag lett.
Kom dit vid 9:30, dock så kom aldrig Kent till svenskan så det blev ingen.
Resultat? Jag började inte förrän 13:20.
Men ändå. Hade en del att fixa, så det fick duga ändå.
Direkt efter skolan var det handledarmöte om projektarbetet, diskuterade utställningen & så.
Sen hem en snabbsväng & iväg på konstitutionsmöte för Hagfors Bion, där jag, Jocke & Tomas sitter i styrelsen.
Så där var vi i över två timmar.
& ja, jag vet, vi tar på oss för mycket ^^,
Resterande måndagkvällen spenderade vi åt projektarbetet.

Tisdagen var det skola till 15 typ, sen direkt hem & satt med en uppsats tills jag la mig ungefär.
Hann dock med DH hos Jocke & Maria, så jäkla gôtt att det börjat igen! :D

& igår då.
Skolan, återigen. Sen hem & stack iväg upp till "Vågbacken" för att ta 5:an med Jocke.
Det var riktigt gôtt i lufta (:
Men igår kväll tog vi det luugnt faktiskt :)

& idag är jag ledig, så nu blirre en dusch =)


Kommentarer
Postat av: M

Visst kan jag de, men har inge bra musik bara. Men drar ihop nåt ^^.

2008-04-17 @ 21:11:12
URL: http://tgrr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0