Jocke har somnat ifrån mig

& här sitter jag i solen & har snott med mig hans laptop ;)
Fan vad gôtt jag mår!
Har sällskap av Amad på MSN, sô jäkla trevlig  & go'Pôjk vettni :D
Lyssnar på Jimmy Eat World - Hear You Me som han skickade nyss.
Den var bra faktiskt ^^

Annars så är jag så jäkla glad just nu.
Saker & ting rullar på så jävla bra!

Solen skiner & då blir jag automatiskt piggare & gladare.
Studentgrejjerna kom i fredags & det känns att utspringet är på gång & det gör mig förväntansfull & glad.
Känner att nått kryper på armen, tittar efter & där sitter en vacker liten spindel. Han är brun & vit på ryggen & har beiga ben. Ett riktigt fint mönster på ryggen. Jag bestämmer mig härmed för att han får heta Rune. & Rune får sitta kvar på min arm, fast nu är han på väg mot axeln. Fan vad vacker han är!
Jag tänker på mina vänner & ett leende sprider sig på mina läppar. Det är de som är mina underbara <3

Just nu älskar jag att leva!

Så nej. Jag & Rune slutar blogga nu när han är på väg mot mina fingertoppar.

ADJÖ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0