& nu är jag glad igen! =d

För nu jävlar i mig funkar sajten!

Fasiken, nu blev jag på bättre humör.

Solen skiner också, det är inte helt fel om man säger.

Det enda felet just nu är väl att jag är så sjukt trött, så jag har bara lust att spy.


Idag när vi stod utanför skolan & rökte, kom vi att prata på studenten & utspringet.

För er som inte vet, så ska ju Älvstranden byggas om & det innebär att årets studenter inte kommer springa ut på det vanliga stället, utan på långsidan, neremot vattnet.

& det suger ärligt talat.
Det är jävligt trångt där vi ska ta oss ut, till att börja med. Roligt att behöva springa omkull sina fellow studentvänner.
Sen så är det ju illa med platsen för åskådarna också, inte alls mycket ståplats där.
& i & med det, kommer kortegen få stå på annan plats & vänta, vilket även gör att parkeringsplatserna kommer bli jävligt begränsade (då även Geijersholmsvägen ska stängas av)

Nej, fy fan säger jag


Kommentarer
Postat av: Madelene

Nej, usch! Lägg ner nya skolan :P

2008-04-01 @ 17:46:55
URL: http://madelenee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0