Plugg, plugg & åter plugg

Ska det aldrig ta slut?!

Nåja, nu är jag iallafall mitt uppe i nationella proven i Svenska B inför imorgon, den muntliga delen.
PM:et är klart & jag har gjort mig själv en liten kladd för vad jag ska säga - dock får den icke följa med imorgon! :)
Har tänkt att prata om hjältar & arketyper som tidlösa sagomotiv & kontrasten till det får bli verklighetens hjältar, de som finns i litteraturens värld.
Får väl se hur det går, det märks imorgon.
Så får jag önska mig själv & resten av klassen lycka till! =D
Kom igen nu, det här fixar vi ;)
Sen firar vi med fisknuggets i matsalen, eller vad säger ni?
(Eller ja, vi får väl fira utan Madde x2, Martina & Malin, då man aldrig ser skymten av dem i matsalen på tisdagar.
Anledning? Tisdagar = fiskdagar. Det innebär hamburgare eller sallad för ovanstående ;)


Kent (svenskaläraren) ska även få lyssna på mig imorgon när jag läser upp Vårtalet för honom.
Behöver lite kritik, så jag får höra vad jag ska ändra på.
Skönt med hjälp ^

Dagen annars då?
Slutade vid 16, då åkte jag & Sara hem & kollade vad jag ska ha på mig på talet på onsdag.
Fick bli en klänning helt enkelt :)
Sen drog vi till X:är för att skjutsa brorsan till tjejen.
När vi kom in mot "Centrum" (xD) igen, så såg jag lite folk från Nygård =D
Var ju självklart tvungen att slå mig ner ett tag & stri, & så drog jag med mig Sara också ;)
Sen såg vi några till, så då blev det lite mer striing.
Herregud vad jag tycker om de där människorna & det stället.
Jag älskar verkligen min praktik/mitt jobb & det är helt underbart!

Kommentarer
Postat av: Madelenene

Haha, du kommer fixa det som kan allt. Men vi andra då? ;P.

2008-04-28 @ 23:11:49
URL: http://madelenee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0