& så var det fredag igen!

Satan i gatan vad fort veckan gått!

Just nu är jag på Nygård.
Anna är ledig, så då får jag agera "receptionist" idag.
Rätt lugnt & soft sådär, men nu är alla andra på grupp så då har jag inte direkt någon att prata med sådär.
Roade mig med att göra ett IQ-test, 125 i IQ blev resultatet.
Jaha på den.

Jag är jäkligt hungrig kan jag lova.
Mat om exakt 39 minuter nu, Haha :D

& vad helgen bjuder på vet jag inte riktigt.
Ikväll är det studentfest iallafall.
& innan dess ska vi till Jessica & göra oss iordning & äta mat, gôddi de! :D
Förresten, ni studenter som kommer ikväll - ta hemskt gärna med er musik!
Vi har nämligen inte haft tid direkt att fixa det, har vart sjukt mycket.
Så, har ni nått får ni gärna ta med det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0