I en liten hälsokälla i Bergslagen ...

Därifrån kommer det godaste vattnet vettni!
Snackar ju såklart om LOKA & för tillfället är det en naturell som gäller.



Gôtt sô xD

Jodå, jag & Moa hade mysigt igår :)
Blev att vi stack iväg till farmor & farfar en sväng för att hämta plånbok & sånt.
Det var lite jobbigt så där, fick ju reda på när jag kom hem igår att Anna gått bort kvällen innan.
Men jag vet att det var skönast för henne & att hon bara somnade in, istället för att behöva lida.
Det skick hon var i nu hade hon förmodligen inte tagit sig upp på benen igen och så vet jag att hon inte ville ha det.
Att säga hejdå var jobbigt, men ändå skönt, men det var hårt att se henne ha så ont =/
Dock så vet jag att hon är på ett bättre ställe för henne just nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0